+ 3
Inlägg: 2350702
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: du vet väl varför det står AIK där? Vilka man sneglade på.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Den gröna Alfredshem-skölden skulle vara intressant i ny tappning. Men tror nog jag lutar mer åt MoDo AIK-varianten, mest på grund av den inte behöver korrigeras mer än att ta bort AIK under MoDo.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jag röstar på ditt förslag. Sedan är jag ett större fan av den där mörkgröna färgen än den ljusare gröna nyansen vi haft på senare år.
Ringen kring förra årets emblem och all text fick mig att inte köpa replican.
Gärna en tredje matchtröja i mörkgrönt. (Eller hemmatröjan i mörkgrönt fast det är jag nog rätt ensam om att hoppas på, haha)
Ringen kring förra årets emblem och all text fick mig att inte köpa replican.
Gärna en tredje matchtröja i mörkgrönt. (Eller hemmatröjan i mörkgrönt fast det är jag nog rätt ensam om att hoppas på, haha)

Plocka bort fotbollen, byt ut AIK mot MoDo... Klart!
Svårare än så behöver det inte vara.