Bad_Brett: du vet väl varför det står AIK där? Vilka man sneglade på.
Inlägg: 2350720
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JanneG: Alfredshems IK. Så vem man sneglade på med det. Vet jag ju inte....
+ 2