Inlägg: 2351080
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skämt och sido kommer troligtvis hamna i HV, LHC eller Oskarshamn.
Men det glädjer mig att den här tpen av backar kommer upp på bordet så här nära Juli för SHL s sportchefer.
Om ni förstår vad jag menar 😉
Undrar vad som är på ingång i Rögle nu då ?
Men det glädjer mig att den här tpen av backar kommer upp på bordet så här nära Juli för SHL s sportchefer.
Om ni förstår vad jag menar 😉
Undrar vad som är på ingång i Rögle nu då ?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Han sa nu senast att det förmodligen inte blir någon mer back. Bara aktuellt om exempelvis Bernhardt sticker.
Viss skall väl Gradin ha in 1 Back till?