Silly: Han sa nu senast att det förmodligen inte blir någon mer back. Bara aktuellt om exempelvis Bernhardt sticker.
Inlägg: 2351083
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Lyssnade på intervjun på instagram, tyckte Gradin sa en märklig sak. När han fick frågan om vad som skulle in så svarade han ju nått i stil med "vi ska ha in en center, men sedan får vi se om det blir en forward".
Först tolkade jag det som att man var öppen för att sista platsen var antingen center eller ytter, men det vore ju idioti att inte ta in en center som ersättare till Sam. Så han måste ju ha menat att man ev kan tänka sig ytterligare en ytterforward efter det om det finns utrymme efter värvningen av en center.
Det enda som jag är lite besviken på är att vi inte har någon riktigt bra högerfattad forward då det skulle ge oss mer alternativ.
Sedan får man se vad som händer med Mannberg och Sylwander, dessa två borde vara de som ligger närmast till att vara utanför laget.
Lyssnade på intervjun på instagram, tyckte Gradin sa en märklig sak. När han fick frågan om vad som skulle in så svarade han ju nått i stil med "vi ska ha in en center, men sedan får vi se om det blir en forward".
Först tolkade jag det som att man var öppen för att sista platsen var antingen center eller ytter, men det vore ju idioti att inte ta in en center som ersättare till Sam. Så han måste ju ha menat att man ev kan tänka sig ytterligare en ytterforward efter det om det finns utrymme efter värvningen av en center.
Det enda som jag är lite besviken på är att vi inte har någon riktigt bra högerfattad forward då det skulle ge oss mer alternativ.
Sedan får man se vad som händer med Mannberg och Sylwander, dessa två borde vara de som ligger närmast till att vara utanför laget.
+ 1