Keriksson: En riktigt bra spelare som visat att han kan prestera riktigt bra på den nivån, men lite för mycket osäkerhet gällande skadesituationen.
Inlägg: 2352875
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Lite tråkigt att vi inte har en chans att få tillbaka några hemvändare om vi lyckas gå upp inom snar framtid !
Ser att en som Sellgren är klar för Luleå i tre år, år
Känns lite surt att en som han som är född i Ö-vik pratar som om att Luleå är klubben i hans hjärta typ
Ser att en som Sellgren är klar för Luleå i tre år, år
Känns lite surt att en som han som är född i Ö-vik pratar som om att Luleå är klubben i hans hjärta typ
+ 1