+ 1
Inlägg: 2352876
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen: Nu kanske jag överreagerar lite men det känns lite surt att vi kanske aldrig kan få se dessa Övikskillar i MoDo dressen igen !
+ 3

Ser att en som Sellgren är klar för Luleå i tre år, år
Känns lite surt att en som han som är född i Ö-vik pratar som om att Luleå är klubben i hans hjärta typ