JoseGonzales: Känns som en bra värvning för er på förhand.
Inlägg: 2353337
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{6870}: Helt klart. Men jag är rätt säker på att det kommer ramla in bättre spelare än vad vi trott i MoDo och andra toppklubbar också. Kriget ritar om hela hockeykartan, plus att löven och MoDo är extremt välmående ekonomiskt nu så vi har råd att betala höga löner