{6870}: Helt klart. Men jag är rätt säker på att det kommer ramla in bättre spelare än vad vi trott i MoDo och andra toppklubbar också. Kriget ritar om hela hockeykartan, plus att löven och MoDo är extremt välmående ekonomiskt nu så vi har råd att betala höga löner
Inlägg: 2353338
Svarskommentarer
Sv: Silly season
JoseGonzales:
Slutspel i hockeyallsvenskan är en succé.... och semi finallag får riktigt bra tillskott. Detta kommer stärka de allsvenska lagens konkurrenskraft på sikt, tror det också kommer göra det lättare att
Etablera sig i SHL
Slutspel i hockeyallsvenskan är en succé.... och semi finallag får riktigt bra tillskott. Detta kommer stärka de allsvenska lagens konkurrenskraft på sikt, tror det också kommer göra det lättare att
Etablera sig i SHL
+ 2