Inlägg: 2364680
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Dickinson är väl en renodlad center i grunden. Skulle tro att man petar ner EJK och/eller AP i ordningen och Nordin blir extra eller får spela ytter i ett sånt scenario.
Jag här sagt det förut och säger det igen.
Sam kommer tillbaka till Modo.
Ingen jänkare trivs i Jönköping.
I slutspelet kommer vi har dessa 4 linor.
Woods - Sam - Dicken.
Marenis - JFK- Aaggard.
Sveningsson - A.P- Södergran.
Mannberg - Nordin- O.P.