+ 12
Inlägg: 2364683
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag är rädd att jag behöver minst ett sekel för att uppnå matchform.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja det är väll nolltollerans gällande klagandet på domare på isen ^^
+ 1
Är rädd att JFK kommer snacka till sig utvisningar