+ 1
Inlägg: 2365459
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Ett par SHL-lag måste ju ligga sist och åka ur. Det tar vi med oss, JFK...
+ 1
Sv: Silly season
{5647}: Sjukt när man då ser Timrås 4-2. Killen står i målgården rätt länge och tar sig precis ur den. Det hade kunnat vara ok, om inte domarna i Moras pp dömde för en mycket mindre tydlig offside i målgården.
Pär Svensson ser ut att hålla god division tre-klass. Vad har hänt med honom under sommaren? Giftermål?
Pär Svensson ser ut att hålla god division tre-klass. Vad har hänt med honom under sommaren? Giftermål?
+ 1
Det är ändå Mora som spelade igår, men det ser ut som om Timrå är de som gjorde det.