+ 1
Inlägg: 2365466
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Angående Svensson så diskuterade vi ju det och kom ju gemensamt fram till att försäsong är försäsong. Syns tydligt att Svensson håller igen. Kommer smälla på när det väl gäller. 👍
+ 2
Sv: Silly season
{5647}: han använder 20% av sin kapacitet just nu som brukar räcka i HA för hans del .
+ 1
Sv: Silly season
{5647}: på Moras mål dömde dom väl bort det på grund av målvaktsinterference, inte offside. Vadå ”hade varit ok”, han stör inte i målgården och är ute ur den när han får pucken och gör mål.
Som vanligt har du väldigt skumma glasögon på dig. Vi dominerade, som väntat, från start till slut. Mora fick några enkla på ett par målvaktstavlor. Dom fick inte tryck i zon en enda gång på hela matchen.
Som vanligt har du väldigt skumma glasögon på dig. Vi dominerade, som väntat, från start till slut. Mora fick några enkla på ett par målvaktstavlor. Dom fick inte tryck i zon en enda gång på hela matchen.
+ 7
Pär Svensson ser ut att hålla god division tre-klass. Vad har hänt med honom under sommaren? Giftermål?