+ 2
Inlägg: 2369755
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Vart tydligen utbjuden till oss 3 ggr, tyckte fö han var rätt bra i KIK
Vart tydligen utbjuden till oss 3 ggr, tyckte fö han var rätt bra i KIK
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Nu väntar vi bara på den nya SVT-serien "Allt för MoDo" där Foppa ringer upp Justin Bailey och meddelar glatt: "Yes, you are going to MoDo!!"
+ 2
Nu var det ruskigt länge sedan. Men kan säga som så. En gång i tiden så låg det hög på hög med faxmeddelanden på golvet med erbjudanden om spelare som fanns på marknaden hemma hos Morgana. Och med tanke på den tid det är nu så ska du se de har varenda klubb i två högsta ligorna som gruppmail och skickar ut för att försöka få till en huggsexa.
Så skulle tro att de blir totalt överösta med spelare både bra och dåliga. Och att ha koll på precis alla är nog svårt som sjutton. Inte så att man kan veta vem varenda spelare är och hur de skulle passa in.