Inlägg: 2369789
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: kommer ärligt inte ihåg honom.
Så kan inte säga så mycket. Förutom att han inte heller är högerskytt.
Så kan inte säga så mycket. Förutom att han inte heller är högerskytt.
Sv: Silly season
Tarasov: September blir intressant på marknaden. Många bra spelare väntar på en deal. DEL släpper nån AHLare här och där, gissar att Schweiz gör nåt liknande. Är ju ingen panik i MoDo heller. Svårare för oss att hålla huvudet kallt...
Vart tydligen utbjuden till oss 3 ggr, tyckte fö han var rätt bra i KIK