+ 3
Inlägg: 2375595
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Hur känns det idag ?
Jo det kan jag svara på ..härligt , roligt , spännande å lite ...?
Det spelar ingen roll om man spelar i SHL eller HA .
Man funderar på var skall man stå , med vilken , vilken sitter bredvid mig ..det gör det samma för ikväll är det hocky hemma i hallen som jag känner innan å utan .
Kom på nu vad skall jag ta på mig ?
Det kommer bli varmt , en dricka ,lite godis ?
Vilken tröja skall jag ta ....det ordnar sig .
Fasiken va länge man måste vänta kl : är nu 07:45 !!!!
Ikväll vinner vi våra matcher å håller på världens bästa lag ikväll kl:19:00
Jo det kan jag svara på ..härligt , roligt , spännande å lite ...?
Det spelar ingen roll om man spelar i SHL eller HA .
Man funderar på var skall man stå , med vilken , vilken sitter bredvid mig ..det gör det samma för ikväll är det hocky hemma i hallen som jag känner innan å utan .
Kom på nu vad skall jag ta på mig ?
Det kommer bli varmt , en dricka ,lite godis ?
Vilken tröja skall jag ta ....det ordnar sig .
Fasiken va länge man måste vänta kl : är nu 07:45 !!!!
Ikväll vinner vi våra matcher å håller på världens bästa lag ikväll kl:19:00
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Exakt! svenskhockey.tv/
995kr för ett år. Man ska dock verkligen brinna för juniorhockey eller ha pengar att sprätta för att det ska kännas värt det i min mening. Sändningarna är lite sisådär och ibland funkar det inte alls. Var billigare förut och då kändes det helt okej.
995kr för ett år. Man ska dock verkligen brinna för juniorhockey eller ha pengar att sprätta för att det ska kännas värt det i min mening. Sändningarna är lite sisådär och ibland funkar det inte alls. Var billigare förut och då kändes det helt okej.
+ 2
Visst skall det finnas en kanal typ ”svenskhockey” eller nåt. KB65 har säkert koll 😀