+ 2
Inlägg: 2375607
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Några dagar till serie premiären och det är nästan tok lugnt här inne 😉
Mer MoDo snack till folket !!!!!
Vad tror vi inför fredagen ?
Vilka kedjor blir det ?
Backparen ?
Publiksiffran ?
Hur blir stämningen på fredagkväll ?
Är det någon som skall gå premiär marchen från Kempis till Hägglunds ?
Får vi ett rött hav ?
Blir det bättre flöde i barerna med nya kösystemet och kassa systemet tro ?
Hur känns pulsen alla MoDoiter så här strax innan seriestart ?
Vad tror vi om nya introt , Mediakuben, och nya Mål låten (tydligen från Kempistiden)
Många frågor är det !!
Mer MoDo snack till folket !!!!!
Vad tror vi inför fredagen ?
Vilka kedjor blir det ?
Backparen ?
Publiksiffran ?
Hur blir stämningen på fredagkväll ?
Är det någon som skall gå premiär marchen från Kempis till Hägglunds ?
Får vi ett rött hav ?
Blir det bättre flöde i barerna med nya kösystemet och kassa systemet tro ?
Hur känns pulsen alla MoDoiter så här strax innan seriestart ?
Vad tror vi om nya introt , Mediakuben, och nya Mål låten (tydligen från Kempistiden)
Många frågor är det !!
+ 2
995kr för ett år. Man ska dock verkligen brinna för juniorhockey eller ha pengar att sprätta för att det ska kännas värt det i min mening. Sändningarna är lite sisådär och ibland funkar det inte alls. Var billigare förut och då kändes det helt okej.