+ 6
Inlägg: 2383581
Svarskommentarer
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
Mano: Skrev du till rätt person nu? Var det jag menade också.
Det var bara någon enstaka person i kommentarerna som tvärtom förminskade vår insats.
Det var bara någon enstaka person i kommentarerna som tvärtom förminskade vår insats.
+ 2
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
Mano: skitbra referat! Fattar inte alls kritiken. Massa cred till modo. SJÄLVKLART skriver man sen utifrån sitt eget lag, det är ju givet
+ 6
Sedan behöver vi ju inte hålla med, det ser ju verkligen inte alltid ut så, men ibland är det bra att få se saken från andra sidan också.