+ 2
Inlägg: 2383590
Svarskommentarer
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
KB: Poängen är att jag uppfattar det som att få ser oss som ett riktigt topplag. Det är Djurgården.... Sedan Löven... Sedan flera andra där vi kanske befinner oss...
Jag tycker att det är märkligt att vi inte ses som ett topplag med tanke på förra årets säsong och hur truppen förstärkts.
Jag tycker att det är märkligt att vi inte ses som ett topplag med tanke på förra årets säsong och hur truppen förstärkts.
+ 1
Det var bara någon enstaka person i kommentarerna som tvärtom förminskade vår insats.