1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2395883

Sv: Silly season
{5647}: Sluta tramsa, MoDo behöver inte köpa in en fjärde målvakt just nu, vi behöver in med en topp 2 målvakt som kan bidraga och hålla oss levande under ett ev. slutspel. Tex lär inte komma tillbaka i superklass under säsongen(kan ju bli så, men oerhört risktagande) .

Därför behöver vi se hur målvaktsmarknaden ser ut för att förstärka i god tid.

Men, tycker du målvaktssidan är stabil och tror Tex är tillbaka som han var förra säsongen , då är det ju lugnt

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{9742}: Ok, jag försöker igen. Om man är tre personer i ett rum och det kommer en till. Är det möjligen så att en fjärde person kom in i rummet?
Har man tre målvakter på kontrakt och värvar en till. Har man då fyra målvakter på kontrakt och den senast värvade är den fjärde i ordningen????

Det är skillnad på en fjärdemålvakt och en fjärde målvakt. Skärpning.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB