+ 4
Inlägg: 2395885
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Du har helt rätt, på samma sätt som att Modo tar in Johan Sundström, då blir han 14:e forward bakom Nordin och står därmed direkt utanför laget.
Sv: Silly season
{5647}: För bövelen!! Jag pratar om första eller andra målvakt, resten får våra tränare hantera. Kontrakt hit o dit, vi behöver 2 målvakter som håller säsongen ut
+ 1
Sv: Silly season
{5647}: Du är en lysande wanna be för stå upp.....Men du är mest sympatisk när du inte blir personlig
Sv: Silly season
{5647}: Jan Öberg kunde i alla fall byta från 13:e back till 9:e center 2004/05.
+ 1
Har man tre målvakter på kontrakt och värvar en till. Har man då fyra målvakter på kontrakt och den senast värvade är den fjärde i ordningen????
Det är skillnad på en fjärdemålvakt och en fjärde målvakt. Skärpning.