{5647}: Du är en lysande wanna be för stå upp.....Men du är mest sympatisk när du inte blir personlig
Inlägg: 2395891
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9742}:
Det är bara på tränare som det är okej att sitta betala på kontrakt för 3 - 4- stycken!.
Det är skillnad på apelsin och Banan.
Det är bara på tränare som det är okej att sitta betala på kontrakt för 3 - 4- stycken!.
Det är skillnad på apelsin och Banan.
+ 1