{5647}: Du har helt rätt, på samma sätt som att Modo tar in Johan Sundström, då blir han 14:e forward bakom Nordin och står därmed direkt utanför laget.
Inlägg: 2396038
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Tar man in Sundström blir han den fjortonde forwarden i truppen, men kanske tredjeforward i laget. Fjortondeforward är då Nordin, medan hur man än vrider och vänder på det så år Sundström fjortonde forward in i truppen.
Verkar som om det är svårt med särskrivningar och vad man syftar på...
Verkar som om det är svårt med särskrivningar och vad man syftar på...