Idbyn: Sjukt snygg straff av Gradin just. Börjar känna att vi vill ha tillbaka honom.
Inlägg: 2397377
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Bad_Brett: Verkar haft en otroligt bra utveckling senare år.
Men frågan om Hinken vågar värva honom medan han själv är i klubben?
På tal om Gradin Jr, hur har det gått för LP och Wernblom i år? Har Wernblom varit skadad hela säsongen eller?
Men frågan om Hinken vågar värva honom medan han själv är i klubben?
På tal om Gradin Jr, hur har det gått för LP och Wernblom i år? Har Wernblom varit skadad hela säsongen eller?
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Bad_Brett: En till riktigt fin stabil straff av pojken Gradin. Modigs har sett ut som en blöt disktrasa vid hans tillfällen.
+ 13
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Bad_Brett: Thomas, Peter, inte Henrik i alla fall?. Men vi har ju Nordin
+ 1