Inlägg: 2397399
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Monno:
Ja Wernblom var skadad men fått rätt mkt speltid sedan han kom tillbaka, LP verkar petad.
Ja Wernblom var skadad men fått rätt mkt speltid sedan han kom tillbaka, LP verkar petad.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Monno: får väl göra som Sylvegårds i Malmö. Låta en annan person förhandla kontraktet.
+ 1
Men frågan om Hinken vågar värva honom medan han själv är i klubben?
På tal om Gradin Jr, hur har det gått för LP och Wernblom i år? Har Wernblom varit skadad hela säsongen eller?