+ 1
Inlägg: 2406244
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Idag fick jag förfrågan om att vara chaufför till Sthlm på tisdag och se DIF - MoDo, bensin biljett och mat gratis, undrar om man skall slå till eller?
Hoppas MoDo vinner och jag får tillfället och tracka dom de 25 milen hem till Dalarna
Dom är Djurgårdare ;)
Vad tycker ni? Skall jag slå till? ;)
Hoppas MoDo vinner och jag får tillfället och tracka dom de 25 milen hem till Dalarna
Dom är Djurgårdare ;)
Vad tycker ni? Skall jag slå till? ;)
+ 6
Målvakten BENOIT "BEN" PERREAULT hämtades från Köping. Han imponerade inledningsvis innan det stod klart att han inte hade särskilt bra syn på ena ögat. Perreault släppte in långskott – men var riktigt vass i närstridsspelet. Tio matcher och 84,78 i räddningsprocent.