+ 6
Inlägg: 2406246
Svarskommentarer
Sv: Silly season
mattias - 74: Självklart. Tyvärr tror jag vi saknar Svenningsson, men jag tror vi har en bra chans. Tycker inte DIF imponerat särskilt mycket alls.
+ 2
Hoppas MoDo vinner och jag får tillfället och tracka dom de 25 milen hem till Dalarna
Dom är Djurgårdare ;)
Vad tycker ni? Skall jag slå till? ;)