Foppatofflan: Kan någon som har koll, räkna ut Svennis lön utifrån hans böter? (4625 :- )
Inlägg: 2406352
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Från Hörnefors: Kommer ihåg från en aftonbladet eller expressen artikel från förra säsongen där man kunde se alla hockeyallsvenskaspelares lön och har för mig att Svennis har legat på runt 400-450k om året så runt omkring där.
Sv: Silly season
Från Hörnefors: enligt MR madhawk ligger böter på 12,5% av spelares lön i SHL. Samma i allsvenskan tro? De går inte ut med sådant officiellt, men han brukar ha rätt så.