Från Hörnefors: enligt MR madhawk ligger böter på 12,5% av spelares lön i SHL. Samma i allsvenskan tro? De går inte ut med sådant officiellt, men han brukar ha rätt så.
Inlägg: 2406357
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Moberg: Jo, men det är ytterligare några variabler har jag för mig, beroende på återfallsförbrytare och antal matcher också.