+ 6
Inlägg: 2406808
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: Minen är ju någon som manipulerat på kul. Vet att ni lever i de lättkränktas tidsålder, men det där var tydligt med glimten i ögat. Jag tycker även att om man är med på Twitter så får man vara beredd att ta lite skämt. Kolla vad en sådan som Donald Trump har fått utstå till exempel. Där kan vi prata osmakligt.
Det skrivs ju dagligen saker här inne som är betydligt grövre, hur domarna är helt värdelösa, hur man hoppas Rahimi skadar sig etc. Det är en intressant debatt var gränsen går, och jag blev själv extremt illa berörd när folk i mitt flöde gjorde sig lustiga över att Trump blivit inlagd på sjukhus, men som sagt, att småretas med glimten i ögat måste vara okej.
Det skrivs ju dagligen saker här inne som är betydligt grövre, hur domarna är helt värdelösa, hur man hoppas Rahimi skadar sig etc. Det är en intressant debatt var gränsen går, och jag blev själv extremt illa berörd när folk i mitt flöde gjorde sig lustiga över att Trump blivit inlagd på sjukhus, men som sagt, att småretas med glimten i ögat måste vara okej.
Sam vill nog känna att han gör allt och lite till för att hjälpa HV - det lag han har kontrakt med.