Inlägg: 2406852
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Poängen var att det kan vara kontraproduktivt att slänga runt budskap som gränsar mot att han är för kass för att lyckas i ett kasst SHL-lag. Förstår inte var du kommer in i en diskussion om kränkthet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Då har du nog missat kommentarerna Amanda Lind fick ta på instagram när hon berättade hon blev gravid, de tar nog alla pris.
Trump tycker jag själv bjudit upp till dans redan i primärvalen satte han en helt annan ton. Men såklart inte ok ändå. Skulle väl att jag tycker mer synd om svenska politiker som jag generellt ändå uppför sig och debatterar på ett vettigt sätt.
Då har du nog missat kommentarerna Amanda Lind fick ta på instagram när hon berättade hon blev gravid, de tar nog alla pris.
Trump tycker jag själv bjudit upp till dans redan i primärvalen satte han en helt annan ton. Men såklart inte ok ändå. Skulle väl att jag tycker mer synd om svenska politiker som jag generellt ändå uppför sig och debatterar på ett vettigt sätt.
+ 1
Det skrivs ju dagligen saker här inne som är betydligt grövre, hur domarna är helt värdelösa, hur man hoppas Rahimi skadar sig etc. Det är en intressant debatt var gränsen går, och jag blev själv extremt illa berörd när folk i mitt flöde gjorde sig lustiga över att Trump blivit inlagd på sjukhus, men som sagt, att småretas med glimten i ögat måste vara okej.