grimiss: Vi ska ha ca 1.5-2 miljoner kvar i budgeten.
Inlägg: 2410256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Och vissa ville att vi skulle spendera 1,5 mille till Kellehers utköpsklausul bara.
Det är såklart möjligt att det allmänna läget med inflation, drivmedelspriser och elpriser spelar in också. Kan inte vara billigt att drifta Hägglunds arena, åka runt i Sverige med fyra olika lag osv.
Det är såklart möjligt att det allmänna läget med inflation, drivmedelspriser och elpriser spelar in också. Kan inte vara billigt att drifta Hägglunds arena, åka runt i Sverige med fyra olika lag osv.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Och hur tänkte Hinken att vi skulle få plats med 3 spelare i det?