modomille: Lät så på Höken. Dock lite knepigt tycker jag? Ska Västervik bara släppa en av sina bästa spelare samtidigt som de ligger sist i tabellen? Så länge inget ändras då.
Inlägg: 2414745
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Finns inget lag i den här serien som förlorar i bäst av 7 mot Tingsryd, Thats it!
Glader sänker Tingsryd!
Finns inget lag i den här serien som förlorar i bäst av 7 mot Tingsryd, Thats it!
Glader sänker Tingsryd!