Inlägg: 2414749
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tycker ändå lite synd om Tingsryd som har halva laget skadad. Hoppas de klarar sig kvar. Ett litet samhälle med mycket hockeytradition. Almtuna däremot kan gärna få åka ur.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur många grundseriematcher har vi nu där vi inte har förlorat 2 matcher i rad ?
Jäklar vad gött å se åter igen vad läktarna i Hägglunds har färgat mer å mer Rött !!!
Både Kurva Karabel och Aktivsittplats verka ha blivit en succe` också !
Jäklar vad gött å se åter igen vad läktarna i Hägglunds har färgat mer å mer Rött !!!
Både Kurva Karabel och Aktivsittplats verka ha blivit en succe` också !
+ 1
Finns inget lag i den här serien som förlorar i bäst av 7 mot Tingsryd, Thats it!
Glader sänker Tingsryd!