Hur ser det ut inför JVM, jag gissar på att DIF tappar en del spelare, hur ser det ut för MODO? Är det läge för ett ryck till och helt avgöra serien?
Inlägg: 2414811
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub: Djurgården tappar väl 3 spelare om jag räknat rätt, Modo tappar ingen vad jag känner till i dagsläget, möjligtvis att Norén kan bli aktuell men han är ju bara 18 så det känns inte troligt