Lub: Djurgården tappar väl 3 spelare om jag räknat rätt, Modo tappar ingen vad jag känner till i dagsläget, möjligtvis att Norén kan bli aktuell men han är ju bara 18 så det känns inte troligt
Inlägg: 2414817
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Målvakten Carl Lindbom är nog given.
Forwards kan det vara Noah Östlund, Jonathan Lekkerimäki och Liam Ögren. Östlund är väl den enda som varit bra i vinter.
Möjligen också back Calle Odelius, men han är sjundeback.
Vi har Theo Jakobsson och framförallt Norén som kan bli aktuella.
Målvakten Carl Lindbom är nog given.
Forwards kan det vara Noah Östlund, Jonathan Lekkerimäki och Liam Ögren. Östlund är väl den enda som varit bra i vinter.
Möjligen också back Calle Odelius, men han är sjundeback.
Vi har Theo Jakobsson och framförallt Norén som kan bli aktuella.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Norén har varit uttagen till alla samlingar hittills iallafall. Dessutom använde hävelid honom i första backpar ifjol i j18 vm.