+ 1
Inlägg: 2415042
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: fasiken vilken Don Quijote du är. 😂
Modigsgate är jag med facit i hand helt bakom att skicka honom. Äventyrade han omklädningsrummet så spelar det ingen roll hur bra man är…lex Lapierre
Modigsgate är jag med facit i hand helt bakom att skicka honom. Äventyrade han omklädningsrummet så spelar det ingen roll hur bra man är…lex Lapierre
+ 8
Sv: Silly season
Bad_Brett: Modigs var bra, men det ser ut att funka bättre för laget nu. Han får gärna komma tillbaka och sommarjobba och sälja säsongskort på gågatan.
+ 8
Hinken har gjort fantastiskt mycket bra, men just beslutet att släppa Modigs var inte bra. Jag är säker på att de hade kunnat redo ut eventuella meningsskiljaktigheter.