+ 8
Inlägg: 2415045
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78: Jag tror du har fel. Modigs är en spelare av rang som gör sina medspelare bättre. Tänk vilka jäkla formationer vi hade kunnat få ihop:
Modigs - Big Dick - Woods
Marenis - Niederbach - Södergran/OP
Aagaard - EJK - Sveningsson
Sebbe - AP - Mannberg
Kom ihåg att Sam var en av de som var mest missnöjda med Modigs. Nu när han är borta kanske det inte hade varit något problem.
Vet att det är föga troligt, men hoppet är det sista som överger en. Modigs, kom tillbaka! Förlåt oss!
Modigs - Big Dick - Woods
Marenis - Niederbach - Södergran/OP
Aagaard - EJK - Sveningsson
Sebbe - AP - Mannberg
Kom ihåg att Sam var en av de som var mest missnöjda med Modigs. Nu när han är borta kanske det inte hade varit något problem.
Vet att det är föga troligt, men hoppet är det sista som överger en. Modigs, kom tillbaka! Förlåt oss!
+ 1
Modigsgate är jag med facit i hand helt bakom att skicka honom. Äventyrade han omklädningsrummet så spelar det ingen roll hur bra man är…lex Lapierre