+ 1
Inlägg: 2416478
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: nån typ av dipp, relativt till den här novemberkrossen, kommer ju komma tveklöst. Det jag tror är väldigt positivt är att modo sannolikt kommer ha massa utrymme att "bränna" typ en månad inför slutspelet för att maxa formen. Träna tungt, vila upp viktiga spelare, låta nygren stå etc etc. Sen vet man ju aldrig hur det slutar men hade man legat på plats 5-6 så hade man ju behövt köra in i kaklet så att säga för att ens hamna i garanterat slutspel.
+ 1
Sv: Silly season
KB: Ja, bredden på denna trupp är riktigt imponerande, Värvningen av Adam P och Josh var klockrena, vilka centrar vi har!
Nu vill jag bara att Riley kommer tillbaka lika starkt efter skadan, ser fram emot 2023, då börjar det roliga.
Nu vill jag bara att Riley kommer tillbaka lika starkt efter skadan, ser fram emot 2023, då börjar det roliga.
+ 2
Sv: Silly season
KB:
Anmärkningsvärt med tanke på antalet bortamatcher, segrar mot BIK, DIF och Mora är starkt
Anmärkningsvärt med tanke på antalet bortamatcher, segrar mot BIK, DIF och Mora är starkt
+ 1
Nu tycker jag att vi har en helt annan bredd och djup i laget så det kan garanterat hålla i sig bättre än förra säsongen.