+ 1
Inlägg: 2416547
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Trilske: Kommer Västervik ens vilja släppa Vela och Brickley? Dom ligger just nu på en kvalplats och tvekar på att dom ska släppa hela deras offensiv då.
Sv: Silly season
Trilske: minns jag inte fel tror jag hinken sagt exakt samma sak när frågan ställdes om just Brickley!
Vore ett fantastiskt tillskott!
Vore ett fantastiskt tillskott!
+ 1
Brickley har trots allt näst flest blockerade skott av alla i HA. Verkar inte rädd att använda sin storlek heller och kan samtidigt kan skjuta puckar i kryllan. Loggar väl mest istid av alla spelare i ligan.
Inte för intet som man har pratat om att han skulle gå direkt till shl, tänker jag...