Trilske: Kommer Västervik ens vilja släppa Vela och Brickley? Dom ligger just nu på en kvalplats och tvekar på att dom ska släppa hela deras offensiv då.
Inlägg: 2416553
Svarskommentarer
Sv: Silly season
bollan123:
Så har jag också resonerat med iom att de riskerar elitlicensen så är det nog enda utvägen att sälja.
Så har jag också resonerat med iom att de riskerar elitlicensen så är det nog enda utvägen att sälja.
Sv: Silly season
bollan123: Verkar som att Västervik har ansträngd ekonomi, därav mer eller mindre tvungna att sälja av spelare.
Gissningsvis har vi rätt bra förhandlingsläge som kan erbjuda "en kropp" (läs Marenis) och pengar emellan så inte Västervik står helt handfallna.
Gissningsvis har vi rätt bra förhandlingsläge som kan erbjuda "en kropp" (läs Marenis) och pengar emellan så inte Västervik står helt handfallna.
+ 2