Inlägg: 2416559
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Saleva: verkar mer eller mindre vara det läget man har, dem försöker väl göra som förra säsongen när dem släppte Powell dyrt till HV och tog in Sebastian Benker
Så har jag också resonerat med iom att de riskerar elitlicensen så är det nog enda utvägen att sälja.