+ 1
Inlägg: 2418285
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Någon som är insatt i låneavtalen till shl? MoDo meddelar att Örebro lånar Marines resten av säsongen 22/23. Står dom då per automatik för hans hela lön eller kan det finnas andra deal'ar?
Har bara svårt att tro att dom betalar han vad vi gör.
Har bara svårt att tro att dom betalar han vad vi gör.
Sv: Silly season
Silly: Känns som att vi lyfter laget med pengar från Marenis till något fynd a la Gradin
www.youtube.com/watch?v=qGf6QFB_rEI
www.youtube.com/watch?v=qGf6QFB_rEI
Det frigordes nog en hel del pengar där?
Och min känsla är att Gradin har redan någon på ingång där av det snabba besluten!
Affären måste gå i lås om vi skall få den här spelaren?