Inlägg: 2418293
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Werner: Det är upp till klubbarna som ingår i lånet att komma överens om det där.
Då det är en SHL-klubb som lånar honom i det här fallet så känns det ganska givet att de tar över lönen. Är ju en pissdroppe i havet för dem.
Hela grejen med att han lånas ut till dem känns som en lösning enbart för att de inte ska kunna låna tillbaka honom till en konkurrent. I övrigt så ser jag det som att de har tagit över kontraktet.
Då det är en SHL-klubb som lånar honom i det här fallet så känns det ganska givet att de tar över lönen. Är ju en pissdroppe i havet för dem.
Hela grejen med att han lånas ut till dem känns som en lösning enbart för att de inte ska kunna låna tillbaka honom till en konkurrent. I övrigt så ser jag det som att de har tagit över kontraktet.
+ 4
Sv: Silly season
Werner: Hoppas dom pröjsar, Örebro är en stad utan själ, dom har ett fint slott, men ingen idrotts-själ . Fotbollen som främsta vapen har ruttnat och hockey är på väg ner också, huvaligen'
Har bara svårt att tro att dom betalar han vad vi gör.