Inlägg: 2427656
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Jag tror att den nya Nordamerikanen är för att man planerar släppa Brickley. Dvs, man köper billigt och säljer dyrt för att slippa att man inte får elitlicensen.
Dessutom har dom nu stärkt upp backsidan med ytterligare en nordamerikan.
Jag är ytterst tveksam...