Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Jag tror att den nya Nordamerikanen är för att man planerar släppa Brickley. Dvs, man köper billigt och säljer dyrt för att slippa att man inte får elitlicensen.