+ 5
Inlägg: 2430013
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Nu är han inte ensam om att vara ganska dålig i den matchen, men det är rätt tydligt att hans timing i en checking line inte fungerar något vidare. Tror inte att han ska spela i fjärdekedjan. Han är för långsam för det. I alla fall på korta sträckor.
Några idioter som tänder bengaler i LHC-klacken. Vad vill dess rikspuckon åstadkomma?
Några idioter som tänder bengaler i LHC-klacken. Vad vill dess rikspuckon åstadkomma?
+ 2
Han kanske längtar bort