+ 2
Inlägg: 2430019
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: "Några idioter som tänder bengaler i LHC-klacken. Vad vill dess rikspuckon åstadkomma?"
Dom vill vara coola "aktiva" supportrar av idag. Du vet dom som är lite mer supportrar än oss andra, dom som älskar sina klubbar lite mer än oss andra.
Som "aktiv" supporter av idag så måste du tydligen bryta mot så många regler och lagar som möjligt. Du bör bränna bengaler, du bör slå folk på käften, du bör sno andra supportrars flaggor, du bör supa skallen av dig och dessutom skryta om det. Kort sagt helt enkelt vara ett gigantiskt rövhål. Utan dessa ingredienser dör hockeyn sägs det!
Det var enklare förr när man reste land och rike runt för att endast sjunga och stötta sitt lag, att spendera en massa pengar utan att kräva något tillbaka. Som sagt, det var annat förr.
Dom vill vara coola "aktiva" supportrar av idag. Du vet dom som är lite mer supportrar än oss andra, dom som älskar sina klubbar lite mer än oss andra.
Som "aktiv" supporter av idag så måste du tydligen bryta mot så många regler och lagar som möjligt. Du bör bränna bengaler, du bör slå folk på käften, du bör sno andra supportrars flaggor, du bör supa skallen av dig och dessutom skryta om det. Kort sagt helt enkelt vara ett gigantiskt rövhål. Utan dessa ingredienser dör hockeyn sägs det!
Det var enklare förr när man reste land och rike runt för att endast sjunga och stötta sitt lag, att spendera en massa pengar utan att kräva något tillbaka. Som sagt, det var annat förr.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Håller med, hela HV ser slarviga och taffliga ut.
Ingen fart o tryck någonstans, helbleka!
Ingen fart o tryck någonstans, helbleka!
Några idioter som tänder bengaler i LHC-klacken. Vad vill dess rikspuckon åstadkomma?