+ 1
Inlägg: 2430977
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har spelat 40 kr på 8-1 och 9-1. Jag kan förlora pengar. Jag är inte rädd.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon nämnde ett rykte på twitter att samtalen mellan Hinken och Sam och co skulle ha intensifierats den senaste tiden.
Men är vi verkligen i behov av en sådan spelartyp nu? Jag gillar förstås Sam lika mycket som alla andra, men är det vad vi behöver?
Men är vi verkligen i behov av en sådan spelartyp nu? Jag gillar förstås Sam lika mycket som alla andra, men är det vad vi behöver?
+ 2
Södertälje är sugen på Filip Westerlund i HV71.
Djurgården plockar in en back från Tyresö/Hanviken. Hammarlund.