+ 2
Inlägg: 2430982
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SKiLMY: Tunn marknad och Sam skulle vara ett grymt tillskott även om vi kanske skulle vara i större behov av annat. Sam skulle tillföra bredd och spets i ett. Vi vet dessutom vad vi får, och då menar jag rent allmänt i personen som sådan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SKiLMY: Inte omöjligt att det rör på sig där ändå om MIF inte vill släppa Werner. Finns nog cash att slänga in till Nubben. Önerud och Shore ska in i HV också. Sen är deras juniordansk rätt kompetent. Sam skulle vara grym att få in med sin storlek. Kan få bli ärkegris framför mål.
Men är vi verkligen i behov av en sådan spelartyp nu? Jag gillar förstås Sam lika mycket som alla andra, men är det vad vi behöver?