SKiLMY: Inte omöjligt att det rör på sig där ändå om MIF inte vill släppa Werner. Finns nog cash att slänga in till Nubben. Önerud och Shore ska in i HV också. Sen är deras juniordansk rätt kompetent. Sam skulle vara grym att få in med sin storlek. Kan få bli ärkegris framför mål.
Inlägg: 2430986
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: klart modo ska köpa sam om det går, otrolig centersida i så fall
+ 5